15 Ekim 2020 Perşembe

Okulda yaptığınız en sinsi şey neydi?

 Ben de 8. sınıfta fen dersinde öğretmenime şaka yapmak için bu aptal numarayı yaptım.

Teknoloji meraklısıysanız, bu numarayı bilmelisiniz. Buna çatal bombası deniyor. Temel olarak, süreçler mevcut sistem kaynaklarını tüketmek, sistemi yavaşlatmak veya çökertmek için sürekli olarak çoğalır ve gecikme sorunlarına neden olur. Sistem yeniden başlatılarak sorun kolayca çözülebilir.

Öyleyse hikayeye geri dönersek, o çok sıkıcı olduğu için hepimiz sınıfından hoşlanmadık. Gülünç derecede yavaş konuşuyordu ve sesi çok yumuşaktı, tıpkı çocuklarına ninni söyleyen bir anne gibi. Dersten kurtulmanın bir yolunu düşünerek, aniden çevrimiçi olarak yeni öğrendiğim bu numarayı düşündüm. Test etme zamanı!

Yukarıdaki komutu yazdım, bir .bat dosyası olarak ayarladım. Sonunda, fen dersi başlamadan önce dosyaya tıkladım ve BOOM!

Bunun gibi bir pencere açıldı. İyi bir işaret, değil mi?

Yaklaşık 5 dakika sonra fen öğretmenim geldi ve öğretim materyallerini bilgisayardan açmaya çalışırken, ekranın yanıp söndüğünü ve güçlükle anlayabildiği bir sürü kod olduğunu öğrendi.

öğretmen: “hacklendi mi? Sanırım düzeltecek birini bulmalıyım. "

O gün çok şanslı olduğumuzu söylemeliyim, çünkü Bilgisayar hocamız o sırada oldukça meşguldü ve "düzeltmeye" gelmedi.

Evet tahmin ettiniz, o gün fen dersimiz yoktu. Yaşasın!

NEXT ARTICLE Next Post
PREVIOUS ARTICLE Previous Post
NEXT ARTICLE Next Post
PREVIOUS ARTICLE Previous Post
 

Hayat bir döngüdür, Bu bir çıkrık, Hayat bir yolculuktur, Hangi bir başlangıçtan hemen sonra biter ...