17 Ekim 2020 Cumartesi

Google Chrome Dinazor Oyunu Hilesi Nasıl Yapılır?

 Sanırım buradaki herkes Google Chrome'un T-Rex oyununa aşina.

Puan kazanmak için dino T-Rex'i kaktüsün üzerinden atlayın. Peki bu oyun hacklenebilir. Basit bir numara bu oyunda en yüksek puanı almanızı sağlayabilir.

Bunu yapmak için iki yöntem kullanabilirsiniz

  1. Ölümsüz ol
  2. Otomatik oynatmayı kullan

Bu hileleri gerçekleştirmek için öncelikle bilgisayarınızda yeni krom sekmesi açın. İnternet bağlantınızı kesmenize gerek yok.

  1. adres çubuğuna  chrome://dino yazabilirsiniz.

2.  " chrome://dino "web sitesine girdiğinzide -> sayfaya sağ tıklayın -> öğeleri inceleyin veya öğeleri incelemek için ctrl + shift + i veya ctrl + shift + c kısayolunu kullanabilirsiniz -> network tıklayın

Şimdi hile zamanı

  • Ölümsüz ol
    • öğe inceleme penceresinde, konsola tıklayın
    • şimdi bunu yaz
    • Runner.prototype.gameOver = function(){}  
      • Bunu yazdıktan sonra Enter'a basmayı unutmayın
      • Artık kaktürslerin içinden geçebilir ve artık ölmeyeceksiniz!
    Bu hilelin ikinci yöntemide,

      • Otomatik oynatmayı etkinleştir
        • bunun için konsola bazı satırlar eklemeniz gerekir
        • sadece bu kodu konsola kopyalayın ve enter tuşuna basın. \
    1. const autoPlayLoop = function() { 
    2. if( window.Runner.instance_.tRex.jumping ) { 
    3. requestAnimationFrame(autoPlayLoop); 
    4. return; 
    5. } 
    6. const tRexPos = window.Runner.instance_.tRex.xPos; 
    7. const obstacles = window.Runner.instance_.horizon.obstacles; 
    8. const nextObstacle = obstacles.find(o => o.xPos > tRexPos); 
    9. if( nextObstacle && ( nextObstacle.xPos - tRexPos ) <= 120 ) { 
    10. window.Runner.instance_.tRex.startJump(50) 
    11. } 
    12. requestAnimationFrame(autoPlayLoop); 
    13. } 
    14. requestAnimationFrame(autoPlayLoop); 
      • Ve şimdi T-Rex'iniz herhangi bir ağaç veya kuş göründüğünde otomatik olarak atlayacak

    Arkadaşlarınızı kandırmak ve bu oyunda en yüksek puanı almak için bu iki hileyi de kullanabilirsiniz.


    her iki numara da şahsen benim tarafımdan test edilmiştir.

    Referans - https://elgoog.im/t-rex


    Şimdilik hepsi bu kadar millet,

    Ben Tufan BAYRAM 🖋️



    Kod açıklaması

    Bazı kişiler otomatik oynatma hakkında ayrıtılı açıklama istedi, işte bu kod parçacığını anlaması için size yardımcı olacağım.


    Otomatik oynatma kodu

    Öncelikle size bu kodun bir tür yapay zeka veya makine öğrenimi olmadığını söylememe izin verin, sadece t-Rex'in yaklaşan engelden uzaklığını hesaplıyor ve engelden belirli bir mesafeden önce atlamasını sağlıyor.

    gidip satır satır gitmeyi deneyelim

    1. /* 
    2. 1.this is we’re defining a constant variable and assigning it a function named autoPlayLoop, name can be anything you like. 
    3. */ 
    4. const autoPlayLoop = function() { 
    5.  
    6. /* 
    7. 2.in the debug screen, you can see properties of T-Rex defined in constants  
    8. jumping constant tells if T-Rex is jumping or running 
    9. Here if T-Rex is in jumping position i.e if value of window.Runner.instance_.tRex.jumping is true, then there is nothing we can do as T-Rex is in middle of jumping so we're just going to back to functions call 
    10. */ 
    11. if( window.Runner.instance_.tRex.jumping ) { 
    12.  
    13. /* 
    14. 3.requestAnimationFrame is the callback function in java-script which requests browser to call specified function before repainting. so here we're telling browser to execute our function again from start 
    15. */ 
    16. requestAnimationFrame(autoPlayLoop); 
    17. return; /*Exiting from function*/ 
    18. } 
    19.  
    20. /*copying reference of current position of T-Rex from pre-defined variable*/ 
    21. const tRexPos = window.Runner.instance_.tRex.xPos; 
    22.  
    23. /*copying reference of current obstacles from pre-defined variable*/ 
    24. const obstacles = window.Runner.instance_.horizon.obstacles; 
    25.  
    26. /*here we calculate all the possible upcoming obstacles by using find() method, 'o' is can be any character, and we're considering obstacles which are INFRONT of T-Rex i.e xPos of obstacle should be greater than xPos of T-Rex*/ 
    27. const nextObstacle = obstacles.find(o => o.xPos > tRexPos); 
    28.  
    29. /*Here we're checking two conditions  
    30. 1. is theres any obstacle 
    31. 2. if yes, then is that is at distance of 120 from T-Rex 
    32. */ 
    33. if( nextObstacle && ( nextObstacle.xPos - tRexPos ) <= 120 ) { 
    34. /* 
    35. if above both conditions are true then, we're calling startJump method of T-Rex to initiate the jump at specified speedc ie 50. 
    36. */ 
    37. window.Runner.instance_.tRex.startJump(50) 
    38. } 
    39. requestAnimationFrame(autoPlayLoop); /*here we're requesting again to call our autoplay function to update animation*/  
    40. } 
    41. /*making call again so that it keeps on executing*/ 
    42. requestAnimationFrame(autoPlayLoop);

    Umarım bu yardımcı olmuştur.

    Teşekkür ederim!


    Etkilendiniz mi? bence etkilendin.

    NEXT ARTICLE Next Post
    PREVIOUS ARTICLE Previous Post
    NEXT ARTICLE Next Post
    PREVIOUS ARTICLE Previous Post
     

    Hayat bir döngüdür, Bu bir çıkrık, Hayat bir yolculuktur, Hangi bir başlangıçtan hemen sonra biter ...